Nu am știut până zilele acestea de ce Marius Moga și-a schimbat look-ul, lăsându-și barbă. Am crezut că este doar un must have asortat la hitul verii, “Pe barba mea”, cântec ce este în mai toate topurile muzicale ale posturilor de radio de la noi din țară. Azi, însă, am înțeles, că fiind maestru de ceremonii în Campania celor de la Philips, susținând lansarea gamei de produse pentru bărbierit electric, Philips Click & Style, trebuia musai să se asorteze cu melodia și mesajul transmis de ea.
Am ascultat și eu cu mai multă atenție cântecul, vrând să înțeleg de ce și-a lăsat el barbă, atât timp cât gama este pentru bărbierit.
Nu era mai bine dacă, de exemplu, avea ceva, niște dunguțe sau o inimioară pe-un obraz sau pe piept, făcute cu meseriașul aparat, așa cum am văzut eu într-o poză de pe Facebook? Ei, da’ câte poze nu am văzut eu acolo!
Este chiar și o poză care spune că și fetelor le place cu…barbă. Acum cred că le place ca barba să fie printre dotările bărbaților, că doar nu ele or fi posesoarele unui accesoriu strict masculin, dar mai știi…o fi vreo unul care a amețit-o, spunându-i că : “Idealul meu în viață, e femeia cu mustață” și cum ea vrea să fie ideală…
După imaginile văzute pe pagina de F.B. sunt convinsă că place, atât timp cât majoritatea celor din poze pledează pentru barbă, și zău că le stă bine.
Ei, revenind la cântecul lui Moga, parcă-mi vine să-mi cer scuze, și lui și celor de la Philips. În fond mesajul nu este decât unul spre asumarea responsabilităților, despre curaj, independență …și-un pic de nepăsare, din moment ce te-ai maturizat. Acum nu știu dacă reușita este și direct proporțională cu lungimea firului de barbă, dar zic eu, dacă tot există Philps Clik $ Style, se rezolvă și asta.
Mai cred că la promovarea acestui produs era bun și Cincinat Pavelescu, care a sintetizat într-o epigramă toată esența promovării celor de la Philips.
Unui bărbos
Că frumoasă ți-este barba înţeleg,
Dar prea multe cosmeticuri dai pe ea;
Şi-ntr-o bună dimineață vei vedea
Că te costă cât nu face capu-ntreg.
Așa, acestea fiind zise, nu-mi rămâne decât să închei acest articol, nu înainte de a sesiza actul de discriminare între sexe, în desfășurarea concursului #pebarbata, lansat de cei de la Philips, care este adresat exclusiv domnilor. Adică de ce numai pentru ei? Credeți că noi, femeile, nu putem merge pe barba noastră la mare? Ehei, de câte ori nu am făcut-o!
Aha, mi-a venit o idee! Mă duc să-l pun pe “al meu” să-și lase barbă, cine știe, poate facem și noi bani de mare.
Gata, știu că nu o să placă articolul meu, dar eu îmi asum ceea ce am scris. Deci, cu alte cuvinte, am scris …pe barba mea.
Succes, domnilor!
În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook
…nici asa nu voi pleca la mare. Al meu sot urăşte selfieurile, iar barbă nici că-şi lasă, cică nu e ok la job…
Măcar ești la munte. Mă bucur să te știu.
acum am si eu barba , dar dimineata nu voi mai avea 😀
Stiu că tu nu-ți poți permite să ai barbă, dar măcar ești bun pentru reclamă.Ai nevoie de Philps în fiecare zi, altfel…chiar rămâi pe barba ta.
Azi chiar trebuie să-mi tund barba!
Păi, ce îți pasă… ești la mare.
Mi-ar placea si mie sa ma port cu barba…..dar sa fie albastra!
De ce? Iți place albastru sau îți plac femeile? La cât te cunosc eu, cred că amândouă, dar cel puțin de una, îți mai trece!