Menage a trois


      Sigur, expresia de mai sus v-a stârnit interesul să-mi citiți postarea. Vă și văd chicotind, făcându-mi cu ochiul, sau scuipându-vă în sân, făcând o cruce mare de „Doamne ferește!”.
Nu, nu-i cazul nici de una, nici de alta. 
     Vreau să vă vorbesc despre  un videoclip în care, pe muzica și textul celor de la TAXI, se vorbește despre agenția imobiliară IMOPEDIA, ca despre cea de-a treia  persoană nelipsită din viața celor ce lucrează acolo și a celor ce au nevoie de serviciile ei.

     Alături de celelalte spoturi video, concept inedit al echipei de la IMOPEDIA, are rolul de a promova noul site într-un mod distractiv și atractiv, având ca public țintă tineri, oameni de afaceri, familii, agenţii imobiliare

    De apreciat este ideea de a încredința rolul de actori unor importanți reprezentanți ai mari companii de imobiliare, care își joacă partitura cu atâta naturalețe încât, dacă nu ai știi că sunt amatori, ai merge să le cauți numele în marea enciclopedie a actorilor consacrați. Linia melodică este una facilă, ușor de reținut, fapt demonstrat de afonul de bărbate-miu care mi-o cântă ori de cate ori vine de la vreo ședință de lucru, prelungită. A se citi de la șpriț. Cum îmi vede cuta dintre sprâncene și privirea ațintită spre mătură, cum începe să-mi cânte: 

Stai așa, nu da,
că-ți explic imediat
cine e ea.
E IMOPEDIA
Am o relație cu ea  
profesională, iubito
Nu te îngrijora!
 O vreau în viața mea,
sunt nebun dupa ea.
Obișnuiește-te, iubito 
sa mă împarți și cu altcineva.”
      Bine că nu-i Elodia să dispară cu ea, dacă-i IMOPEDIAaccept menage-ul a trois, mai ales că știe să facă economii de timp și bani, lucru cu care eu sunt total paralelă.
      
     Deci, să ne înțelegem bine, nu vă mai hliziți așa! Menage a trois… doar cu IMOPEDIA, cea mai puternică platformă de imobiliare din online, care, îmbrăcată într-o haină nouă, ușor de accesat, oferă informații de ultimă oră, sigure, cu oferte personalizate.
Dacă vreți să știți mai multe despre ea, intrați aici 
     Nu ratați secțiunile cu linkuri folositoare, anunțuri, legislație imobiliară sau primul ghid imobiliar autentic cu descrierea detaliată a zonelor! Au și un blog, au și sfaturi pentru realizarea unei tranzacții imobiliare profitabile, termeni imobiliari, financiari.  
      Cele mai noi si importante ştiri din segmentul imobiliar îti sunt redate într-un format inedit, menite a te ține la curent cu tot ceea ce înseamnă noutăți, ultimele tendințe și știri in domeniul imobiliar, doar pe media.imopedia.ro.
  
     Tot cu IMOPEDIA vă puteți face un dar de Crăciun, folosindu-vă inteligența creativă în a da soluții pentru îmbunătățirea noului site. Puteți câștiga o tabletă la concursul de idei. 

     Dacă vreți să faceți o reclamație sau o sugestie, aveți rubrică specială pentru asta. Părerea dumneavoastră contează pentru politica de dezvoltare a brandului imobiliar IMOPEDIA.

  Și dacă tot spune că va ține cont de părerea mea, i-aș sugera: 
1 – să scoată slideshow-ul acela cu tot felul de imagini în fundal. Mă duc acolo să caut oferte, nu merg la cinema.
2 – site-ul ar trebui să  conțină cât mai multe informații utile și ușor accesibile, de ex.- ultimele oferte/anunțuri etc, 
3 – poate n-ar strica o regândire a amplasării acelei căsuțe de căutare din centru, eventual ea ar putea fi corelată cu altceva. Arată prea scoasă din context acolo. Ar fi o idee bună ca atunci când activezi secțiunea “birouri” din stânga acelei căsuțe, jos să îți apară automat ultimele oferte legate de birouri…

Mi-am pus-o! Adio puncte blogal! Sau poate, nu!

Articol scris pentru Blogalinițiative în campania IMOPEDIA.RO

9 thoughts on “Menage a trois

  1. Apreciem o agenție imobiliară bună doar când avem nevoie de ea. Până atunci trecem nepăsători pe lângă așa ceva. Așa am făcut și eu până astă seară când m-ai făcut curioasă.
    Bune observașiile tale. Subscriu.

Leave a Reply