Am scris în articolul anterior despre locul unde începe drumul spre un marketing ideal, dând ca reper pe cei de la promoțion.eu care te pot ajuta cu pricepere, pasiune și profesionalism să ajungi la o afacere de succes.
Totdeauna mi-am închipuit acest marketing ca un magnet ce are rolul de a atrage cât mai mulți clienți, dându-le impresia că în principal tu contezi, apoi afacerea. Este o aparență, iar în spatele ei sunt oameni foarte bine pregătiți care cunosc psihologia cumpărătorului, cunosc segmentul de piață căruia se adresează și mai cunosc că este foarte important acel amănunt pe care ochiul îl reține în primele secunde de contact vizual.
Acest amănunt, logoul afacerii este acel semn care definește o entitate, care spune o poveste și care are rolul de a rămâne imprimat în memoria potențialului client. De obicei, logoul este unul dintre cele mai uzitate motive pe materialele promoționale sau pe cadourile personalizate, atunci când vin din partea unor firme.
Cele mai multe cadouri personalizate se fac în apropierea sărbătorilor de Crăciun și de anul nou. Personal, an de an, am așteptat cu nerăbdare sărbătorile, știind că primeam din partea conducerii acea sacoșă personalizată, care invariabil conținea o agendă, un calendar de perete, o brichetă, un pix, iar uneori, în anii mai buni, chiar și o sticlă de șampanie.
Pe toate era imprimată sigla societății noastre, de care eram tare mândră, toate fiindu-mi de folos, mai ales agenda de care nu mă despărțeam niciodată. Dăruiam și noi agende altora, primeam la rândul nostru agende de la furnizori, pe care le foloseam pe rând după ce terminam de scris în agenda mea de serviciu.
Îmi aduc aminte de o agendă primită anul trecut de la un furnizor, o agendă albastră care m-a scos dintr-o situație ce tindea să devină și mai albastră, dacă nu aflam urgent adresa de contact a acelui furnizor. Mi-am adus aminte imediat de cadoul primit de la ei. Agenda albastră. Da, acolo văzusem adresa, acolo, imprimat pe coperțile ei, am găsit tot ce mi-a trebuit: adresă, număr de telefon, adresa de mail.
Agenda își îndeplinise rolul, devenind atât un cadou util cât și-un articol promoțional ce mi-a spus tot ce aveam nevoie să știu despre o firmă, făcându-mă pe mine să țin minte, iar pe ei să se afirme ca brand. Prin urmare, alegeți drumul spre marketingul ideal, ajutați fiind de profesioniștii echipei Hell Adevertising, alături de care veți găsi cu siguranță cheia succesului.
1-manager.ro
2, 3-promotion.eu
Da, sunt bune agendele!
Ce să spui și tu…
Chiar sunt bune! Eu am păstrat toate agendele de pe vremea când aveam firmă. De multe ori chiar le consult! Serios!
Îți voi face eu cadou una …personalizată.Sper.
Mi-ar prinde bine un pix pentru colecţie. Succes!
O sa ti-l fac eu cadou
Cred ca este cel mai convenabil mod de a-ti promova firma si brandul.